W dniach 28 - 30 maja odbyła się  wycieczka klasowa klas 1a i 1d do Zakopanego pod opieką wychowawców: M. Cieśliński, W Jaśkowiec, A Bąk, A Lechowicz. Z Przeworska wyjechaliśmy o godzinie 6.45, podróż trwała pięć godziny. Na miejscu dołączył do nas przewodnik tatrzański, z którym wyruszyliśmy zielonym szlakiem w kierunku Rusinowej Polany  ze szczytem Gęsia Szyja do Doliny Suchej Wody. Po zejściu ze szlaku udaliśmy się na miejsce zakwaterowania do pensjonatu "U Marzenki" w Murzasichlu. Po zakwaterowaniu zjedliśmy obiadokolacją, a po niej bawiliśmy się  na integracyjnej dyskotece. Tak zakończył się pierwszy dzień wycieczki.
W drugim dniu wspólnie z przewodnikiem tatrzańskim z Palenicy Białczyńskiej malowniczym szlakiem, wyruszyliśmy do Doliny Pięciu Stawów Polskich. Zaplanowana trasa miała zakończyć się w schronisku nad Morskim Okiem idąc przez Świstawkę. Niestety potężna burza, która przechodziła nad Tatrami uniemożliwiła nam kontynuowanie trasy. Po podziwianiu doliny Pięciu Stawów  i wodospadu Siklawa, mając na uwadze bezpieczeństwo uczestników wycieczki, w deszczu oraz w towarzystwie rozgniewanego nieba, z chwilowymi opadami gradu wróciliśmy do autokaru. W pensjonacie czekał na nas pyszny obiad. Po obiedzie każdy z nas potrzebował czasu na regenerację i osuszenie garderoby. Deszcz nie pokrzyżował nam dalszych planów i wieczorem spędziliśmy miłe chwile przy ognisku. Tak zakończył się drugi dzień pobytu w Tatrach.
W trzecim  dniu po śniadaniu udaliśmy się na spływ pontonem po Dunajcu – rafting. Trasa spływu rozpoczynała się w Sromowcach Niżnych i zakończyła się w  Szczawnicy. Po osuszeniu i ochłonięciu po przygodach na spływie, wyruszyliśmy w drogę powrotną do Przeworska